آسمانی پدر و مادرآسمانی پدر و مادر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آسمانی

مروری بر لطف خداوند

1392/11/6 11:08
نویسنده : baran
224 بازدید
اشتراک گذاری

من انتظار تو را می کِشم،تو مرا از انتظار می کُشی،لعنت بر هر چه فتحه و کسره و ضمه.

حالا که کم کم داریم به روزهای آخر نفس های مشترکمان ،به قدم زدن های پابه پایمان،به

احساسات مشترکمان ،به رازو نیازمان،به شادی واندوه هم زمانمان و....میرسیم ،کمی دلگیرم.

تمام حالاتت برایم دلنشین بود و هست،طریقه خوابیدنت،هماهنگی ات،سکسکه ات،تکان خوردنت،

واکنش های فرشته گونه ات،یخ در بهشت بودنت،قلنبه شدنتچشمکفشارهای گاه و بی گاهت،

همپای لحظه های سخت من شدنت،حساسیت های جالبت که از پدرت به یادگار گرفتی،

هماهنگی با من در خوابیدن،وای که چه لحظه های قشنگی را با هم گذراندیم و به شرط بقا

خواهیم گذراند.لبخند

تمام اینها را که مرور می کنم فقط یک=جلوی آن می توانم قرار دهم و آن هم لطف و عنایت

خداوند است که شامل حال ما شد.

خدایی که برای نه ماه لذت بردن محض هم ثوابی چون بهشت قرار داده،

برای نه ماه زندگی توام با عشق وعده بخشش گناهان را داده،با چنین خدایی مگر می شود

جز با بندگی معامله دیگری کرد،برای چنین خدایی باید عاشقانه بمیرم چون او عشقش را

به شدت ابراز کرده،کاش هیچ گاه فراموش نکنم.

فرشته بهشتی ام برای تعالی مان دعا کن.فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الــــــــيما
5 بهمن 92 13:47
و من هم پا ب پاي احساست اشك در چشمانم جمع مي شود....
baran
پاسخ
سلام عزیزم راضی به ناراحت کردنتان نیستیم(من و دخترم)ولی احساسات پاکتان را ارج می نهیم.
فرزاد تو
6 بهمن 92 10:57
سلام تمام آرامشم چقدر مادر شدن به تو می آید انگار که برای مادر شدن آفریده شده ای من در تمام دم و بازدم در کنارت بودم و هستم و خواهم بود دختر ..... برایش هیچ واژه ای پیدا نمیکنم برای فرشه کوچولوی ما نازنین فاطمه فقط میدانم او به لطف حق می آید و آسمان عمرمان را پر ستاره خواهد کرد و بوی بهشت را به ما هدیه میکند امضاء f.d.d
baran
پاسخ
وهمینطور پدر شدن به شما،میدانم که قدم در هر راهی بگذاری بهترین خواهی بود،درست مانند حالا که پدری هستی نمونه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آسمانی می باشد